Zoekresultaten

Er is 1 resultaat gevonden

Veelgestelde vragen

Reade heeft een beperkt aantal plekken beschikbaar op een besloten parkeerterrein. Lees de actuele informatie op de locatie pagina van Jan van Breemen.

Locatie Overtoom beschikt over een eigen parkeergarage onder het gebouw.

Parkeren voor bezoekers

De parkeergarage is geopend van 06.00 ('s ochtends) tot 24.00 (middernacht).

Bezoekers trekken bij het inrijden van de garage een kaartje. Parkeren is toegestaan in de parkeervakken. Betaal vóór het verlaten van het gebouw bij de betaalautomaat in de hal bij de parkeergarage.

Het parkeertarief is tijdens kantooruren, van 08.30 tot 17.00 uur, gelijk aan het tarief op de Overtoom. Op deze manier proberen wij de parkeerplaatsen zoveel mogelijk te reserveren voor personeel en cliënten. Parkeertarief is 5,35 Euro per uur. Tijdens daluren (van 17.00 tot 08.30 uur), in het weekend en op feestdagen gelden gereduceerde tarieven. Hierdoor worden bezoekers niet met al te hoge kosten geconfronteerd.

Gereduceerd parkeertarief voor cliënten van Reade

Cliënten in behandeling bij Reade mogen tijdens kantooruren parkeren tegen een gereduceerd tarief. Zij kunnen zich bij binnenkomst zoals gebruikelijk bij de receptie melden, zodat de aanwezigheid wordt geregistreerd en de inrijdkaart gevalideerd wordt voor het reductietarief.

Invalidenparkeerplaatsen

  • Binnen de parkeergarage zijn er 4 invalidenparkeerplaatsen. Hiervoor geldt hetzelfde parkeertarief.
  • Ook zijn er twee invalidenparkeerplaatsen voor de hoofdingang aan de straat. Deze zijn te gebruiken als je een invalidenparkeerkaart hebt.

Houd er rekening mee dat er soms geen vrije parkeervakken beschikbaar zijn.

Reade Service & Planning

Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).


Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).

Al onze adressen vind je op de contactpagina.

Tips voor de website?