MijnReade
Beveiligd met DigiD
MijnReade is goed beveiligd en je hebt alleen toegang met jouw eigen DigiD.
Heb je nog geen DigiD? Vraag het aan op digid.nl.
Weet je niet wat een DigiD is? Klik hier voor de uitleg.
Beveiligd met DigiD
MijnReade is goed beveiligd en je hebt alleen toegang met jouw eigen DigiD.
Heb je nog geen DigiD? Vraag het aan op digid.nl.
Weet je niet wat een DigiD is? Klik hier voor de uitleg.
Heb je een vraag? Stuur ons een e-mail.
Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Telefonisch (020 - 242 10 00) zijn we bereikbaar op maandag tot en met vrijdag. Van 8 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags. (08.00 - 12.00 uur).
Wil je je afspraak verzetten of annuleren?
Kan je echt niet naar de afspraak komen en wil je deze verzetten of annuleren? Wees bewust dat het enkele weken tot maanden duurt voor een afspraak kan worden gemaakt. Als je zonder geldige reden niet op je afspraak verschijnt of je niet op tijd afmeldt, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de gemiste behandeling (no show tarief).
Al onze adressen vind je op de contactpagina.